30 жовтня 2018 року у Чернівецькому міському палаці дітей та юнацтва відбулося перше засідання у цьому навчальному році міської школи молодого педагога за темою «Експрес-естафета «Формування ефективного» «Я-професійного» молодого педагога позашкільника».
У школі були присутні молоді педагоги із усіх позашкільних закладів освіти м.Чернівців.Куратор міської школи Г. М. Прокопик, визначивши емоційний стан слухачів, розповіла про створення позитивної атмосфери навчання, формування уявлень про очікування від заняття, які у вигляді осінніх листочків педагоги розмістили на дереві бажань.
Експрес-естафету перейняли керівники гуртків-методисти МПДЮ З.М. Одинак, Ж.В. Даниляк, І.А. Никифорчук-Падура, молодий педагог А.С. Матвійчук. Розпочавши її із найважливішого питання у житті особистості – формування свідомого національного самовизначення вихованців позашкілля засобами впливу виховного потенціалу народного календаря; задля зростання та постійної підтримки мотивації молодого педагога щодо підвищення рівня професійних компетентностей були представлені наочні матеріали «Що дає керівнику гуртка портфоліо»; для оволодіння ігровими методами згуртування дитячого колективу, зняття м'язової й психологічної напруги, використано руханки-енергейзери «Узварчик» та «Варенички»; про формування відповідних навиків у молодих педагогів в інклюзивному навчанні надала методичні рекомендації із власного досвіду керівник гуртка – методист Н.Р. Бойчук, яка більше 10 років працює з дітьми з особливими освітніми потребами. Психолог МПДЮ Н.М. Кіщук провела проективну вправу «Креативні гачки» для сприяння розкриттю творчого потенціалу та формування вміння нестандартно, гнучко мислити в різних ситуаціях. Для формування одного із основних складників діяльності педагога - виразного мовлення, як основи успіху роботи молодого педагога було проведено артикуляційну розминку та практичнувп раву«Мовна імпровізація».
Слухачі школи активно співпрацювали в інтерактивних вправах, із задоволенням виконували руханки-енергейзери, ділилися враженнями про перебіг експрес-естафети. Наприкінці роботи школи куратор запросила педагогів на наступну зустріч в Садгірський будинок творчості дітей та юнацтва.
Слухачі школи активно співпрацювали в інтерактивних вправах, із задоволенням виконували руханки-енергейзери, ділилися враженнями про перебіг експрес-естафети. Наприкінці роботи школи куратор запросила педагогів на наступну зустріч в Садгірський будинок творчості дітей та юнацтва.